vrijdag 29 juni 2012

Annabel Langbein bij de Sperwer

 
Vandaag was ik in Amsterdam bij boekwinkel de Sperwer voor de boek presentatie van Annabel Langbein. Ik heb haar boeken en vond het ook geweldig om haar in "real life" te ontmoeten. Om te horen en zien hoe ze die leuke recepten maakt. Ik moet zeggen, ze is in het echt nog veel leuker. Iemand vol met passie en liefde voor lekker koken en eten. En daar houd ik van. Puur eerlijk koken is wat ze doet. Toen ik de titel van het boek zag was ik een beetje bang dat het een kookboek zou zijn met recepten en ingrediënten waar wij als "Hollanders" niet zo veel mee zouden hebben. Maar niets was minder waar. Alles wat ze liet zien is voor ons goed te maken. Daarnaast waren de "tips en tricks" die we meekregen meer dan de moeite waard. Ik zal op de blog zeker wat recepten van "De Free Range Cook" laten zien. Mocht je een keer in Amsterdam (de Pijp) zijn dan moet je zeker een keer bij de Sperwer binnenwippen. Daar vind je kookboeken die je nergens anders vindt. De Sperwer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten