woensdag 12 september 2012

Delicious, september 2012

Als ik deze post ligt de oktober Delicious al in de winkel. Het Septembernummer  is bij mij nu aan de beurt. De zomer komt langzaam tot een einde. En nu ben ik pas toe aan oogstrecepten. Er staan zeker een aantal leuke recepten in het dit nummer. Je vindt er o.a: Super zomer salade van Jamie Oliver, Oost van 't land uit zee uit tuin, Sperziebonen aubergine en bramen en een artikel over Annabel Langbein (oogst in de pan). Morgen volgt de gestoofde uien van Annabel en vrijdag de Parmigiana van gegrilde groenten. Echt leuke recepten.

3 opmerkingen:

  1. Leuk is 'ie weer he! Ik loop ook achter met al m'n tijdschriften, heb deze geloof ik al wel helemaal uit. Nog niks uit gekookt trouwens. Succes met de 1e gerechten! En eet smakelijk alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van oktober ligt nu naast mij. Ik ga de vorige edities van oktober er ook nog eens terug bijnemen. Altijd interessant. Een gerecht dat ik 3 jaar geleden misschien niet zag zitten, is mischien nu wel het proberen waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal echt lekker uit! Je blog is trouwens echt leuk, je hebt er een volger bij:D

    BeantwoordenVerwijderen