zaterdag 3 augustus 2013

Gezonde snack van Ellemieke Vermolen







Ik had mezelf voorgenomen om 2 weken geen nieuwe recepten online te zetten, maar ik moet bekennen, dat ik het mis. Dus vandaar komt er af en toe iets nieuws. De kookblog van Ellemieke is een heerlijke bron van leuke recepten voor het hele gezin. Dit is een gezonde snack die haar kinderen ook lekker vinden. Ik vind het een fijn receptje, pure smaken en zo klaar. Voor meer recepten van Ellemieke kan je hier een kijkje nemen.

IngrediĆ«nten 
100 gram Hollandse garnalen
1 eetlepel mayonaise
Sap van een citroen
Peper en zout naar smaak
1 komkommer

Bereiding
Snijd de komkommer in stukjes van ongeveer 3 cm. Schil hem daarna om en om of helemaal. (ik heb het net andersom gedaan). Lepel hem voor ongeveer 1 cm uit. Doe de garnalen in een bakje en voeg de mayonaise, citroensap, peper en zout naar smaak toe. Doe het mengsel in de holle komkommer. 

1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit! Alleen zou ik zelf geen mayonaise gebruiken maar halvanaise of een saus op yoghurtbasis.

    BeantwoordenVerwijderen